Friday, February 03, 2006

 

kali ke-4 profail palsu di DELETE!

profil babi tu yg guna nama : IQ
& pics dakcix yg kitowg kenal...
...dah di delete, LAGI!

masuk ni dah 4!
tinggal profil yg berID "satria_gti" je yg kitowang wat2 x nampak...

tapi aku leh bet, leh gerenti...
dalam masa kurang dari 2 minggu, akan timbul lagi 1 profail palsu babi tu...

yg mesti tetap samer...

...ID: "iQboy" tu mesti x ilang nyer! sebab konon2: "IQ" tinggi (tahap babi) & diwaktu sama, bunyi mcm "I cute" (cuma diguna oleh pondan perasan!)

...pic: balik2 dak cina tu t-shirt putih dgn headfon.

...bintang: Capricorn... (ada pernah tukar Sagitarius jap)

...emel2: amaniscool@hotmail ... emel yg plg dier syg sbb berpuloh jantan & dakcix yg dier keep in touch guner MSN.

...perangai babi! yg tu tetap x kan hilang... biler kitowang dedah je profil palsu dier yg latest, dia akan melenting dgn dtg kat cenel aku & maki hamun!

dasar pondan getik dah x laku! paham2 je la... kat tenet la tempat dier melacur! samer mcm kat cenel dier tu...

tapi xpe! selagi dier berani nak tipu geng aku kat myspace, selagi tu la aku akan dedahkan dier kat blog ni & blog myspace aku, & pos bulletin & PvtMsg kat sumer boys bawahumo yg jd frens kitowang... termasuklah yg bukan db geng kitowang. disamping aku akan letak BUKTI dan aku akan patahkan setiap fitnah karut dier tu!

TUJUAN?

cuma 1... x nak ader yg kena tipu & jadi mangsa yg dilacurkan oleh iQbabi tu.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?