Tuesday, January 17, 2006

 

mIRC DALnet #sayangkawan ...milik aku semula!

Current mood: accomplished

AKHIRNYA!



Tapi perlu ke aku tarik balik blogs aku yg mengutuk dia??

Dia kidnap baby aku, dia jubokan puas2, dia brainwash, saper yg gi jumper baby aku - dia swoh jumper baby dier instead - kononnya baby dier lagi gempak. Bila aku buat report polis yg dier kidnap, dier UGUT & BAGI SYARAT KAT AKU kalo aku nak balik baby aku tu!

Itulah perumpamaan apa yg Si-Amanpoyor tu dok buli aku selama ni!

Dia hijack cenel aku (nampak sgt yg mmg selama ni dier dok masuk situ), dia tukar topic untuk linkkan ke cenel dier yg xde sambutan, lepas dier dah tarik chatters aku - dier siap kutuk/fitnah/caci aku, & yg paling bangsat... ngaku yg "IQ" tu nick baru "isq"!
Bila aku heboh kat dunia kebangsatan dier, dier UGUT & BAGI SYARAT KAT AKU kalo nak balik cenel aku!

so perlu ke aku luperkan everything mcm xde aper yg berlaku???

sendiri ader otak, pakai la! otak tu jgn guna utk nak menipu je!

aku cuma nak cakap ni je la kat Amanpoyor tu...

wahai lahanat,
ko berambos dari dunier aku, sepertimana yg ko dok wat selama lebih 3 tahun... lepas ko dirijek dari join grup aku sebab bagi pics palsu LIMA kali!

ko ingat ko leh buli dakcix? silap owang la mangkuk!

aku mungkin banyak dosa, yg pasti aku x dengki or sabotaj or kaco or guna pics owang lain dgn tujuan nak tarik owang supaya berjumper aku IRL (in real life).

jadi kalo ko nak samerkan ko dgn aku... sowwi la ngok! kita jauh berbeza, life aku jauh beza, niat aku jauh berbeza & ko jangan nak assume aku/FF sebangsat ko!

naper kitowang ada circles sendiri?

untuk jauhkan diri dari babi macam ko!


aku x nak tau pasal ko! x kira la ko guner ID aper sekalipon! jgn nak gatal msg/komen/chat/contx aku or FF or db or pb or sesaper je la yg ader kaitan dgn kitowang! ramai dowang tu yg kat dlm frens list ko gak, cumer ko je x tau. soooo...

IQboydream ke, anakikan ke, boy1 ke, or aper sajer nicks baru ko...

JANGAN CARI PASAL DGN KITOWANG!

kalo ader je yg report kat kitowang, INGAT...

kitowang tau ko dok maner & study maner. jgn sampai ke number IC ko pon kitowang dedahkan!

& lastly, Zain ader pesanan utk ko:

"u can fool some peeps some of d time, but not all peeps all d time. u kno what u've done. now repent & fuck-off & UNDO watever u think u shud undo. before its too late. me personally, I NEVER FORGIVE BUTTHOLES LIKE U!"



~ peace ~


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?