Saturday, January 21, 2006

 

berakhirlah sebulan yg menyakitkan jiwa... SYUKUR!

Alhamdulillah...

selepas sebulan kitowang diugut & difitnah melalui MySpace & mIRC, sekarang dah terbukti siapa betul, siapa penipu...

cenel #anakikan dier dah mcm cicak telan kapo... ke ayam berak kapo... tah ar...
bukak lagi cenel untuk lacurkan moneyboy bawahumo! padan muker!
akibatnyer, dah masuk 3 bulan ader spy PDRM lepax situ.
konon kater #sayangkawan tempat dakcix sex lepax... padahal cenel sendiri sedia servis utk tu!
lagi 1 nak habaq...
nicks ni: boy13, ~wetboy13, budak_sekolah_14tahun, andy15 (& tah haper2 lagi namer dak cina15thn), boy4u16... sumer nyer nicks dier &/or adults lain geng dier yg guner nick2 kiut utk tarik pelanggan, & dakcix yg tersesat ke cenel tu.

come on la.... kul 8-12pm skool night (malam yg esoknya ada sekolah), lojik ke ader DAKCIX GAY MENYUNDAL JUAL JUBO KAT CENEL???

sebenarnya, nicks tu utk "contx dakcix". yg kowang chat tu adalah BabiPondanMiri tu... depends on saper ko...

kalo ko adult, kalo ko chat dgn dowang, maxudnyer ko minat dakcix. & kalo dier tgk ko mcm ada bau2 nak sewa pelacur, chat ko akan slowly menjurus ke arah tu. dakcix yg terlibat utk jual jubo x akan chat dgn ko. ko instead akan tawar-menawar dgn bapakbabi (title bapak ayam terlalu mulia bg jawatan tu!); sampailah ko & bapakbabi setuju pasal harga, tarikh, lokasi, servis, jangkamasa sex.

kalo ko dakcix lak, lain cara dier layan. dier akan buat baik dgn ko. dier akan buat supaya ko raser selesa jadi gay, walaupon ko bawahumo! dier akan tanyer pengalaman sex ko, slowly offer utk jumper ko. dier akan mintak fon number & akan mati2an nak jumper ko! kalo ko raser takut gak, dier akan TIBA2 jadi lebih muder dari ko. kalo sebelum ni 15, & ko 14... tup-tup dier jadi 13! dier akan kater yg tadi dier sajer nyamar sebab takut ko polis/watever reason lah. slowly dier akan dapatkan kepercayaan ko, sampailah ko sanggup jumper. dakcix sure x cayer, so dier akan dapatkan fon number ko or bg fon number dier kat ko. maser ckp fon dier akan swoh dakcix moneyboy dier bercakap utk bagi bakal mangsa dengar suara & percaya yg dier dakcix (polis saspek ader 2 owang dak sarawak & selangor. ingat x dier tuduh aku kidnap dak serdang & sibu?... dowang lah!). dier akan swoh dakcix tu dtg sowang. kalo ader adult dier x akan muncul! tapi...

biler jumper...
semestinya dakcix umpan tu akan ader skali. tapi... tiber2 lak dakcix umpan akan intro "abang"! maser tu kritikal utk dakcix mangsa. yg 7 mangsa yg sempat lari, dowang lari time tu! 3 mangsa yg difak, dowang mungkin naif/lurus sgt... cianzzz. apa2hal cara jenayah samer je... gi jalan2 sambil menjalangkan diri... "abang" tolong check-in hotel... umpan akan start sex dgn mangsa... "abang" akan join... sumer akan di rekodkan dgn vidcam... & lepas mangsa fuck umpan, "abang" akan fuck mangsa. last sekali, mangsa akan diblackmail! x nak sex lagi next time, tape akan disebar kepada parents/skool. lama kelamaan, mangsa akan dipujuk melacur. gitula cara bapakbabi perangkap mangsa & dapatkan "anakikan" yg baru utk dijadikan "moneyboy" dowang!

jadi... x heran lah kalo MySpace dier dah x ujud, & cenel dier dah x sesundal dulu!

aku tgh ingat nak low-profile lepas ni sebab x nak kena sabotaj dgn babi tu lagi. sebab lepas dier dibenarkan ikatjamin, dier ader ugut aku kat cenel aku, AGAIN!

[20:01] * ^16Q^ is now known as isq{away}
[20:26] * Joins: ^kid13 (~knightnao@218.208.235.87)
[20:26] * Parts: ^kid13 (~knightnao@218.208.235.87)
[20:34] * Joins: OrangJerman42_untukMuda (niiiickkkn@ppp-58.10.170.35.revip2.asianet.co.th)
[20:35] there is a "kid13" in borneogay again
[20:35] but the anakikan myspace is closed indeed
[20:35] * Parts: OrangJerman42_untukMuda (niiiickkkn@ppp-58.10.170.35.revip2.asianet.co.th)
[20:38] * Joins: ^kid13 (~knightnao@218.208.235.87)
[20:38] <^kid13> kimak
[20:40] <^kid13> aku takkan maafkan ko babi
[20:42] * ^kid13 is now known as iQboydreamy^space
>>> Detected enemy in: #sayangkawan
>>> iQboydreamy^space (~knightnao@218.208.235.87)
[20:50] * ChanServ sets mode: +b *!*@218.208.235.87
[20:51] * iQboydreamy^space was kicked by AntiBabiPondanMiri (berambus babi pondan sial! ni bukan cenel utk lacurkan dakcix mcm cenel sial ko tu!! pi merengkok dalam jel la sial! apa rasa!!?? fitnah lagi la!)

tu bukti yg dia ugut aku. so kalo aper2 jadi kat aku/family, kiter tau la saper saspek utama. x serik2! kalo dah babi sundal tu, babi sundal gak la! sial macam dier ni patut di campak kat pulau je! bg idop dgn beruk, gian2 gi tutoh & tonggeng kat beruk! untung2 dapat anak beruk! kalo x, gi tutoh berok betina, dapat anak beruk+babi berupa manusia= ???.... pastu tutoh la anak tu puas2!

memang dasar pedo sialan! sebab kitowang x nak layan, buat nayer kat kitowang!
tah la kawan2 ku...
x lamer lagi MAYBE MySpace aku & jo akan aku delete. Dd dah lamer swoh, kalo x pon swoh aku "tone down" sket.

& blogs aku lak, sekadar coretan dari otak terlebih kreatif kot.
;-p

bacer disclaimer... xde saper swoh bacer blogs aku. xde saper swoh bacer! so? ko x puasati gak ke BapakBabi oi? tu la.... skrg ko dah tau aku ni wujud ke x?
dah tau kan aku bukan German umur 42, ke Jutawan US... tah ar... macam2 dier tuduh aku... aku pon naik konfius!

newayz, aku masih ujud... masih hidup segar.

oye... nak buat kenduri doa selamat.
jemputla ke umah kalo raser2 x puehati ek?

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?